Prao

Hej hej! Nu har jag börjat min prao i stallet på skansen :) Ska vara där den här veckan och nästa! Igår körde jag en shettis som heter Alfons (sjukr söt), och idag har jag ridit ett russ som heter Ceder (sjukt liten). Trodde att han typ skulle dö med mig på ryggen, ni skulle se hans små ben! Ska man jämföra med någon på karlshem, är han typ lite större en Aladin :O Det är hursomhellts asnajs att praoa på skansen! Jag får ha på mig såna här skansen personal kläder, så när jag går omkring frågar folk massa saker, och jag vet ju ingenting haha! (Hittar knappt till stallet) HEJSVEJS!! //jojo <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Gud va roligt hur fick du en prao plats där messa mig vill Järna veta :)

2011-11-15 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0