Happy Birthday

Hej hej, idag fyller min mamma år, så ska strax göra ett kort och slå in ett paket. Vi ska ge presenter på kvällen för det blir så stressigt på morgonen. Ikväll kommer mormor och vi ska äta jätte god mat, och efterrätt :D Annars har jag skrivit en svenska uppsats idag, känns så skönt att det är över! Hatar uppsatser, man mår riktigt dåligt innan dom, känns som om man inte kommer komma på nånting att skriva. Men jag tror nog att det gick ganska bra! Imorgon är det skötarmöte i stallet, egentligen skulle jag ha gått idag, men kunde inte pga att min mamma fyller ju år. Och sen på lördag är det dressyrtävling! OMG :S Min största tävling hitills, vi får väl hoppas att det går bra, att jag inte glömmer banan, ramlar av och dör. Nej nu ska jag gå, hejdå! PS. Ni andra måste också skriva! :(
//Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0