ahh!

sitter hemma å har tråkit(fast ja borde plugga, men orkar inte). juste hitta världens bästa låt! :D "a drop in the ocean", fast inte me eminem untan me ron rope, så jävla bra asså! i morron ska jag hoppas jag på att åka till grönan å kolla veronkia maggio,  men har ingen att gå me. tänkte gå me sofie å astrid men dem kunde inte så ja ska kolla me greta om hon vill gå ;)
i da hade vi idrott, orientering de va kul! ja sprang runt me maj å de gjick sådäääär vi leta efter 4:e kontrollen i typ 40 minuter så vi sket i den å sprang vidare hih
på lördag kommer jojo å sanna!!!!! :D så ska dem sova här :D:D:D:D:D de negativa e att erik (bror) ska ha lanhär så vi ska gå ut å äta nånstans... ja ska nog säga till dem att ta me pengar????. aja dem får komma på de själva haha
ses!
/stinki ;D

Kommentarer
Postat av: Jojo

Haha vilken tur att jag läste inlägget då! :P Hur mycket pengar tror du jag behöver?

2011-09-23 @ 14:37:17
Postat av: stinki

asså typ 200 för vi kommer gå i ett köpcenter som ligger precis där så ta me så mkt du vill, haha!

2011-09-23 @ 15:46:41
URL: http://kexchokladlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0