bajs

i går va jag på typ kräftskiva, det var jättegott!. senaer påkvällen så var de planerat att vi skulle bada i deras pool, å då tänker man ju "nu?, de måste ju va isssskallt!" men nej de va 32 grader, å smarta jag hade inga badkläder me mig så ja å min bror fick sitta bervid å kolla på medans alla andra badade... inte såå kul. för i luften var de typ 10- å så tycker ju alla att de ejätteroligt att skvätta på oss så då blev de ju ännu kallare.
senare på kvällen så skulle alla vuxna oxå så bada (mina föreldrar oxå) de sluta me att typ 20 pers badade, å då fick ja nog så ja låna en baddräkt av en kompis.... de skulle ja int gjort för jag låg i i typ 5 tim! de va så skönt!! aja nu måste ja gå hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0