Bortlottad..

Heej! Ville bara beklaga mig lite över att jag blev bortlottad på dressyrtävlingen på lördag :( Det finns inte hästar så det räcker till alla, så jag blev bortlottad och någon annan ska ha min underbara Fritz :( Jag vill va mee!! Men aja.. Vi ni mer vad som är jobbigt? Vi ska ha SO prov på tisdag och vi har inte fått målpapper eller sidor att läsa eller någonting! Och vi har inte SO igen förens på tisdag, och dagen innan provet är licksom lite sent.. Igår så red jag lektion på min medryttarhäst Jos, och det gick bra! Vi bestämde också att jag ska ta hand om honom på höstlovet och få rida varje dag! :D Ni måste komma dit någon dag då! Saknar er roliga människor! <3 Men nu har jag inget mer att skriva, kram kram // Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0