En lång bussfärd..

Tjao! Idag tog det typ 2 timmar för mig att åka hem från stallet, för när jag kom till busshållplatsen missade jag bussen precis, sen väntade jag en halvtimme, men jag satt på andra sidan vägen eftersom att det regnar och den andra hållplatsen inte har något tak. Sen när jag ser att bussen kommer så skyndar jag mig över vägen och springer mot till hållplatsen, men bussen kör förbi! Jag blev så j*vla sur! Så jag gick tillbaks till stallet, var där i typ 5 minuter och sen gick jag tillbax till busshållplatsen när en halvtimme gått. Sen när jag skulle byta buss fick jag vänta en kvart. Usch vad jobbigt det var, men nu är jag hemma! :) Har ätit middag och vart inne på facebook en stund, snart ska jag väll se på idol :P

Kram kram!
Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0