Fredag!

Äntligen fredag! Najs, eller hur? Nu har det snart gått en vecka sen jag åkte av hästen och slog i ryggen, men bättre blir det! Hoppas att jag kommer kunna rida nästa vecka, men antagligen inte. Förövrigt så har jag total tröttnat på min mobil, nu när jag typ har den gammlaste i hela klassenm och jag har hittat en som jag verkligen vill ha! Xperia mini pro, verkar så bra! Nyversion på x10 mini pro. Men jag kommer väll aldrig få den ändå, har inte råd att köpa själv eftersom jag måste betala för att vara medryttare.  Men aja, kväll blire tacos, gott! Och jag håller på att måla naglarna för allas stora intresse, det blir silver med gul sån hära som spricker ni vet! ;) Coolt, enligt mig iallafall, haha :P På söndag börjar hästis, men är lite besviken för jag ville ju ha på lördagar och ha den grupp jag alltid haft! Eller ja, jag har haft dom i två terminer och nu ska dom gå den sista och då vill jag ha dom, dom är ju så söta! Men aja, jag ska inte klaga jag fick ju iallafall ha Hästis :) Kanske ska jag börja leda handikapp på lördagar istället. Aja nu känner jag att jag tråkar ut er så nu slutar jag skriva!
Baj baj äppelpaj! :D <3
Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0