Hästis

Hallojt :) Gissa vad? Idag hade jag Hästis! Hon som ansvarar för hästis hade tydligen sagt fel till mig så jag ska ha på lördagar :D Men blev lite schockad imorse när jag fick ett sms, Hej du har hästis nu. Jag missade första lektionen, men hann till andra :) Det är fyra killar i nya gruppen, väldigt ovanligt, men kul! Det verkar vara en jätte bra grupp :) För övrigt är jag lite sur för att när det för en gångs skull ska bli ridning på skötardagen kan jag inte vara med för jag hann inte anmäla mig eftersom att jag inte varit i stallet den här veckan eftersom att jag har ont i ryggen :( Men jag ska prata med den som är ansvarig och se om det går att anmäla sig nu, hoppas det. Nu har jag inget mer att säga, så jag bjuder på en bild istället.



Här har vi finaste Jos (min medryttarponny) Älskar dig!! <333

Hejdå allesammans och ha en bra lördag!
Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0