Läxor..

Hej! Här sitter jag och latar mig.. Fast jag har massa läxor att göra! Jag orkar bara inte, men jag ska. Snart. Idag har jag varit i skolan som vanlig, men vi slutade kl 1! Najs :P Senare idag ska jag till min medryttarhäst men jag ska inte rida för vi båda har skadat oss :( Han är halt och jag har som sagt gjort illa ryggen, men det börjar faktiskt bli bättre! Jag har fått sån hära gratis taxi skjuts till skolan, det är najs men pinsamt! När alla står och väntar på bussen och så kommer det en taxi som jag hoppar in i tror dom ju att jag är världens mest bortskämda unge, inte kul -.- Men aja, nu ska jag väll sätta igång med mina läxor! Om jag inte dör under tiden så ses vi väl inom kort! :P

PS. Idag åt jag för första gången en kexchoklad blåbär! Den var goood! :D <3

Jojo

Kommentarer
Postat av: stinki

haha men den e ju int go jö! ;) <3

2011-09-07 @ 16:21:59
URL: http://kexchokladlovers.blogg.se/
Postat av: Jojo

Joooo, blåbär och choklad passar asbra ihop! :D <3

2011-09-09 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0