Tjao!

Tjenare!
Som Stinki sa flög jag av hästen, landade på svanskotan och ryggen, (ajaj) och ja, istället för en lång dag i stallet blev det att åka till akuten. Men det var inget allvarligt, så vi får hoppas att det går över snart. Nu kan jag iallafall förstå hur alla gamla pensionärer känner sig haha, stel som en pinne och kan inte nå marken. Kanske borde joina någon pensionärs klubb? Okej det ska jag nog inte göra, hoppas bara att jag kan rida snart igen.. Doktorn sa att jag inte får rida på minst en vecka :( Men nu ska jag sluta deppa och försöka tänka på dom saker som ändå är lite bra :P
1: Jag kommer slippa gympan i skolan :D
2: Jag får en massa hjälp hela tiden, haha, värsta servicen!
3: Om jag inte kan gå ordentligt på måndag kanske jag får sån här skolskjuts som innebär att en taxi kör mig till och från skolan helt gratis :) Skönt!
4: Finns det någon mer fördel? Nej, skulle lugnt byta ut alla de sakerna mot att må bra igen. Det är sånna saker man tror är bra, men som egentligen bara är jobbiga. Som när man är sjuk tänker man, skönt att slippa skolan en dag! Men det är aldrig skönt, bara jobbigt och man vill mycket hellre vara i skolan.
Aja nu ska jag sluta skriva om ointressanta saker.. Hoppas du fick en bra dag i stan Stinki! Och hoppas om det nu råkar vara någon som hittat sig in till den här lilla bloggen också haft en bra dag!

PS.
Det var någon som kommenterade vårt första inlägg! Om du läser det här, så kul att du hittade vår blogg! Vi ska försöka att inte vara för otydliga, haha xP Kommentera gärna igen och skriv vem du är, för det är vi väldigt nyfikna på. :)

Och juste, just for everyones information har jag en kexchoklad blåbär som väntar på mig :D ( <3 )
 
Puss å kram, kexchoklaa :P (rimmade inte riktigt, men jaja)
Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0