Tråk dag..

Tjena mors! Idag är det en riktig tråkdag. Har typ läst, gjort läxor, suttit vid datorn, tittat på tv.. Kan inte göra nåt kul pågrund av min jäkla rygg! Får se om jag kan gå till skolan imorgon, vore väldigt typiskt om jag inte kunde med tanke på att jag har ett läxförhör/prov i geografi som jag faktiskt pluggat en hel del till. Nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag kan väll lägga ut någon fin bild istället..
 


Här har vi Stinki när hon kör Morris :) <3 (Sen har vi en till person bredvid Stinki som jag inte ser vem det är, så vi får kalla henne hjälmen)

Ha en bra dag everyone! <33
Jojo

Kommentarer
Postat av: stinkistinki

fin vet ja int men okej haha

2011-09-04 @ 17:44:25
URL: http://kexchokladlovers.blogg.se/
Postat av: jojo

Jorå! <3

2011-09-07 @ 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0